sábado, 16 de abril de 2011

Prieteni...

Tu cat de des iti schimbi prietenii???
Cam despre asta as vrea sa va povestesc azi , e complicat, stiu ...
De fapt aveam altceva pregatit , dar cred k asta e mai inportant in momentul asta ...
Stateam azi , si meditam , cat de importante pot fi unele persoane in viatza ta , si ele nu isi dau seama...
Nimanui nu ii place sa se simta dat la o parte , si asa cum se zice k o retragere la timp e o victorie...cateodata tre sa o mai facem si pe asta.
Si acu sa ma explic (ca is sigura k nu ati inteles nimic ), atunci cand incepi sa te simti in plus(intre proprii prieteni), nu e mai bn sa pleci, sa iesi , decat sa stai acolo si sa te simti ignorat?
Sunt momente cand te simti buricul pamantului , cum se zice, sau "el amo de las fiestas" (cum ar zice Eliza), si cand esti obisnuit ca asta sa se intample mai intotdeauna, si vine altcineva si iti fura protagonismul , parca esti in plop si plopul in aer :))
Acu hai sa o privim si din alta perspectiva: Se intampla adesea ca in grupul tau de prieteni sa apara lume noua...e corect sa ignori si sa dai la o parte vechii prieteni ?
Sau e doar o metoda de a cuanoaste mai repede si mai eficient noul venit ?
O fi k am devenit eu prea posesiva (in ultima vreme) ori prea sensibila,datorita unor evenimente importante ce se apropie !
In fine, daca iti trece ceva prin cap in legatura cu chestiile astea ce le-am insirat eu pe aici ,zii, eu te ascult , si poate asa imi limpezesc si eu gandurile :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario