lunes, 6 de junio de 2011

E greu...dar e bine!!!

Viata iti mai da si cate un picior in ...fund, dar iti intinde si mana de care sa te prinzi ca sa te poti ridica,eu m-am aruncat singura la pamant si desi nu am vazut-o,mana era de mult intinsa.

Ieri am fost cu prietenii la un meci, Real Madrid - Bayer Munich, si stand acolo cu Eliza, nu intelegeam noi de ce se aruncau asa pe jos , fara motiv aparent , de ce nu alergau mai mult , de ce nu luptau sa aiba mingea ...aseara am inteles...ca te arunci sa atragi atentia, ca sa obtii ceva...o privire, o mana de ajutor, un penalty..ceva,nu alergi , pentru k astepti sa o faca altul pentru tine...si de ce sa te lupti pt minge cand poti sa stai langa poarta si sa astepti o pasa buna??
Si eu am facut toate astea ...m-am aruncat pe jos...am obtinut penalty-ul ... am stat langa poarta si am primit pasa cea buna...am mingea la picior ....intrebarea e ...ce sa fac cu ea ???
Trag spre poarta ..sau o pasez mai departe???
Si cu toate astea is fericita...chiar daca toate lucrurile nu merg bine, si situatia e complicata,dar stiu k
am pe cineva care (cel putin zice :D) se gandeste la mine...ma sprijina, ma respecta si ma iubeste...

Si mai stiu k am persoane care oricand am nevoie sunt acolo...chiar daca nu aproba ceea ce fac , si apreciez...deci , acest post e pt voi ...cei care sunteti in inima si gandul meu,intotdeauna (sau cel putin aproape intotdeauna :p).
Iosif a iesit doar pe jumatate :))) ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario